
Komunikacijos strategija Jūsų prekės ženklui
VERTĖS KŪRIMAS
Kada paskutinį kartą kritiškai analizavote savo prekės ženklo komunikaciją ar leidote tai daryti savo srities profesionalams? Veiksmai be aiškaus tikslo veda į niekur. Lygiai taip pat, kaip ir komunikacija soc. tinkluose, be ilgalaikių tikslų neturi jokios prasmės. Analizė, tikslų iškėlimas, aiškių veiksmų plano sudarymas gali nuvesti į vertę kuriančią komunikaciją, kurios siekiame visi.
Išbandykite komunikacijos strategijos paruošimo paslaugą
Šią paslaugą rekomenduojame visiems, kurie turi savo prekės ženklą, nori pradėti jį kurti ar dirba komunikacijos srityje,ruošiasi naujiems, iššūkių pilniems, metams, ieško naujų idėjų bei komunikacijos "kampų".
_______________________
Marketingo strategija - tai tarsi maršrutas žemėlapyje, siekiant nepasiklysti, greičiau pasiekti tikslą ir džiaugtis rezultatais. Komunikacijos strategija leis suprasti rinką, konkurentus, išsigryninti stiprybes ir silpnybes, nustatyti ilgalaikius komunikacijos tikslus, apibrėžti komunikacijos ir marketingo kryptis ir kanalus bei priemones joms įgyvendinti.
_______________________
Išskirtinumas rinkoje - gaunate ne tik daug informacijos, kaip šiuo metu yra jūsų prekės ženklas pozicionuojamas, kokie siektini ir nekartotini konkurentų pavyzdžiai, bet kartu ir veiksmų planą (komunikacijos tinklelį), kurį galite įgyvendinti patys.




Komunikacijos strategija susideda iš:
Prekės ženklo dabartinis pozicionavimas, įžvalgos
Konkurentų apžvalga, analizė, sektini ir nerekomenduojami pavyzdžiai
SSGG analizėIlgalaikių komunikacijos tikslų iškėlimas
Komunikacijos krypčių nustatymas, aprašymas, pagrindimasKomunikacijos kanalų apžvalga
Pavyzdinis komunikacijos mėnesio tinklelis
Vizualinio identiteto sukūrimas, pavyzdžiai
Tekstų įrašams pavyzdžiai, stiliaus aprašymas
Tinkamų nuomonės formuotojų sąrašas, kampanijų aprašymas
Kita informacija pagal individualų poreikį
Paslaugos kaina nuo 300 Eur + PVM
Paslaugą suteikiame per 30 dienų nuo sutarties pasirašymo


Jūs gausite savo prekės ženklo komunikacijos vedlį, kuriuo vadovaujantis galite didinti savo prekės ženklo žinomumą. Prekės ženklo analizė, komunikacijos tikslų iškėlimas ir veiksmų plano sudarymas, vizualų pavyzdžiai, nuomonės formuotojų sąrašas ir visa kita informacija, reikalinga jūsų prekės ženklui.

